म कबि पनि हुँ


कहिले काहीँ पानी एकोहोरो बोलिरहन्छ ।
भकानिन्छ अनि फुटिरहन्छ ।
फोहरमा अनि बाछिटामा ।
एकाग्रतामा,,
म पनि एकोहारो सुनिरहन्छु पानीलाई ।

यि माथिका कबितात्मक शैलीका पङ्गितहरु न हामीले रच्यौं न त कुनै कबिले नै । यि शब्दहरु त हुन् ,नेपालकै एक हिरो– राजबल्लभ कोइरालाको ।यि शब्दहरु राजको फेसबुक अकाउण्टको स्ट्याटसमा केही दिन अघि कोरिएको पाईन्थ्यो । तर उनका फेसबुके साथीहरुका निमित्त यो नौलो कुरा चैं हैन किनभने हरेक दिनजसो राजको स्ट्याटसमा यि र यस्ता कवितात्मक भावना, साहित्यिक धारणा, दार्शनिक बिचारहरु प्रशस्तै टाँगिएका पाईन्छ र त्यसका मुन्तिर उनका साथहिरुको राम्रा नराम्रा कमेन्ट्सहरु पनि ।अब हामी सोच्न बाध्य भयौँ कि, राजबल्लभ किन यति गहिराईमा पुग्छन् र यस्ता कुराहरुलाई मात्र फेसबुकमा स्ट्याटसको दर्जा दिन्छन् ?कतै कवि बन्ने उनको सौख पो थियो कि ? या कतै सिनेमा क्षेत्रमा आफ्ना दुश्मनहरु सल्बलाएका कारणले उनी चिन्तामा पो रुमल्लिरहेका छन् कि ? अथवा अरु नै कुनै कारणले ।हामीले यस बिषयलाई पार लगाउन सकेनौं अनि हामी पुग्यौं, हाम्रै हिरो राजबल्लभ कहाँ ।‘हैन,म कबिता लेख्छु नि ।मैले झण्डै ७० जति अँग्रेजी कबिताहरु लेखेको छु, त्यो भन्दा बढि नेपाली भाषाका कबिताहरु मेरा छन् ।म सानो छँदा पनि थुप्रै कबिता लेखन प्रतियोगितामा सहभागी भएर प्रथम स्थान हासिल गरेको छु ।मेरा कत्ति कबिताहरु साप्ताहिक, नागरिक, नयाँ पत्रिकामा आदिमा छापिएका पनि छन् । यहाँ कबिता लेख्ने पेशा नै बनाएर को पो बसेका छन् र ? जहाँ सम्म दुश्मनीको कुरा छ,म कसैसँग दुश्मनी चाहने ब्यक्ति होईन । म मेरै दुश्मन हुँ ।म जे काम गर्छु त्यो भन्दा स्तरीय काम अर्को पटक गर्न पाए हुन्थ्यो भन्ने सोच्छु, त्यसकारण तपाईको गेस मिल्यो, म कबि पनि हुँ ’।माथिका हरफहरु हाम्रो प्रश्नको बदलामा राजबल्लभले ब्यक्त गरेका भावनाहरु हुन् । अबभने हाम्रो खुल्दुली मेटियो ।साभार :मेरोसिनेमा,

0 comments:

Post a Comment