रेखाले खोलिन फेसबुक आईडी

नायिका रेखा थापाले अनलाईन सामाजिक सञ्जाल फेसबुक आईडी खोलेकी छिन् । आफ्ना फ्यानहरूलाई चलचित्रका बारे जानकारी गराउन उनले सोमबार बेलुकी सो आइडी खोलेकी हुन । शिवजी लामिछानेले निर्देशन गरिहेको चलचित्र जलजलाको सुटिङको लागि पोखरामा रहेकी नायिका थापाले स्थानिय गणेश ढकालको आग्रहमा सो आईडी खोलेको फिल्मीखरलाई बताएकी छिन् । फोनमा कुरा गर्दै उनले भनिन् 'मैले च्याट-स्याट गर्नलाई यो आईडी खोलेको हैन मात्र आफ्नो फिल्मको बारेमा जानकारी गराउन खोलेको हु ।'

पछिल्लो चरणमा चलचित्रकर्मीहरुले आफ्नो फिल्मलाई प्रोमोशन गर्नको लागि फेसबुकको सहयता लिईरहेको बेला रेखाले पनि आफ्नो पाँचौ प्रोजेक्टको चलचित्र 'कसले चोर्‍यो मेरो मन'को पब्लिसिटीका लागि फेसबुकलाई रोजेकी हुन । उनले फेसबुकको प्रोफाईलमा राजकुमारीको पहिरन सहितको एउटा मात्र फोटो प्रयोग गरेकी छिन् ।यस्तै प्रोफाईल संगै उनले कसले चोर्‍यो मेरो मन टाईटल दिदै १० वटा फोटो सहितको अर्को फोटो एल्बम पनि तयार गरेकी छिन् । सो एल्बमका सबै तस्बिरहरू कसले चोर्‍यो मेरो मनको हो । फेसबुक आईडी खोले लगत्तै उनले आफुलाई डेब्यू गराएका निर्देशक नरेश पौडेल, आफ्नै चलचित्र निर्देशन गरेका निर्देशक सबिर श्रेष्ठ साथै श्याम भट्टराई लगायत अन्य दुईलाई उनले आफ्नो फेसबुक फ्रेण्ड बनाएकी छिन् । अब फ्रेण्डको त बर्षा होला नि भन्ने फिल्मीखबरको प्रश्नमा उनले भनिन 'बर्षा भए हुन्छ म सवैलाई एसेप्ट गर्छु।' यहिँ आउदो असोज २९ गते देखि देश व्यापी रूपमा उनको चलचित्र प्रदर्शनमा आउदै छ । प्रदर्शन पूर्व निकै चर्चामा रहेको सो चलचत्रिमा नायक आर्यन सिग्देल र रेखाको जोडी निकै जमेको निर्माण पक्षले बताउदै आएको छ ।

0 comments:

Post a Comment