ऋचाका दुई सर्त


कुरा अभिनेत्री ऋचा घिमिरेको हो । अष्टे्लियाबाट फर्किएपछि यी हिस्सी नायिकामा धेरै कुरा परिवर्तन भएका रहेछन् । पहिलो त उनी तीन किलो मोटाएर नेपाल फर्किइन् । अर्को मुख्य कुरा उनी पहिलेभन्दा बढि नै व्यवसायिक बन्न थालेकी छिन् । मेरो सिनेमासँग कुरा गर्दै ऋचाले आफ्नो फिल्मी करियरबारे दुई महत्वपूर्ण प्रसंग कोट्याइन् । यसलाई ऋचाको सर्त भन्न सकिन्छ । आफ्नो रेट दुईलाख भएकाले त्यो भन्दा कम पारिश्रमिकमा नखेल्ने र अब दमदार रोलमा मात्र अभिनय गर्ने सर्त ऋचाका छन् ।

'अब मलाई जुन प्रोड्युसरले एप्रोच गर्नुहुन्छ उहाँले सुरुमा दुईलाख पारिश्रमिक दिन तयार हुनुपर्यो र अर्को कुरा दमदार रोलमा मात्र मलाई एप्रोच गर्नुपर्यो' ऋचाले भनिन् 'यी सर्त पुरा गर्ने हो भने मात्र म फिल्म खेल्न तयार छु । अब पहिलेजस्तो एकडेढलाखमा फिल्म खेल्दिँन ।'यदि यस्तो अवसर नपाए होम प्रोडक्सनका फिल्म मात्र खेल्ने ऋचाको भनाई छ । 'अब म पहिलेजस्तो स्पिडमा काम गर्दिन' अष्टे्रलियाबाट शनिवार स्वदेश फर्किएकी ऋचा भन्छिन् 'अभिनय भन्दैमा अब आइडम डान्स, लिडिङ रोल, गेष्ट रोल पनि गर्ने छैन ।'होम प्रोडक्सनको चलचित्र 'वीरताको चिनो' भर्खरै अष्टे्रलियामा पि्रमियर गरेर फर्किएकी ऋचा आउँदो सेप्टेम्बर १ मा लन्डन हानिदैंछिन् । लन्डनबाट फर्किएपछि 'तुलसी'को अवरुद्ध सुटिङ गर्ने योजना छ ऋचाको ।

0 comments:

Post a Comment