कलेक्सनमा उतारचढाव


मंगलबारसम्म प्रदर्शन भैरहेका नेपाली चलचित्रको कलेक्सन-ग्राफ उक्लँदो र ओरालो लाग्दो दुवै अवस्थामा छ । डिजिटल सिनेमा नेपालले वितरण गरेको चलचित्र 'कोही…मेरो'ले आइतबारको 'ड्रपआउट'पछि सन्तोषजनक पिकअप गरिरहेको छ । दोस्रो सातामा प्रदर्शन भैरहेका चलचित्रहरु 'नाइँ नभन्नु ल' र 'कानुन'ले आफूलाई पहिलो साताको तुलनामा सन्तुलनमा उभ्याउन सकेका छैनन् । वितरकहरुका अनुसार मंगलबारसम्म 'कोही…मेरो'को ग्रस कलेक्सन ४० लाख, दोस्रो सातामा चलिरहेका 'नाइँ नभन्नु ल'को कलेक्सन ५५ लाख र 'कानुन'को ग्रस कलेक्सन ४५ लाख छ । वितरक सुनिल मानन्धरका अनुसार आफूद्धारा वितरित पछिल्ला दुई चलचित्रको कलेक्सनमा पहिलो साताको तुलनामा २५ प्रतिशतले गिरावाट आएको छ । 'दोस्रो सातामा फिल्मले पिकअप लिन सकेनन्' मानन्धरले मेरो सिनेमासँग भने ।

'कोही…मेरो'ले आइतबारबाहेकका चार दिनमा कलेक्सनमा पिकअप गरिरहेको जानकारी डिजिटल सिनेमा नेपालका वितरण प्रमुख सुरज पोखरेलले दिए । 'खराब मौसमले गर्दा पनि हुनसक्छ आइतबार चलचित्र लगभग 'ड्रपआउटु रह्यो' पोखरेलले भने 'तर त्यसपछिका दिनमा भ्याली र भ्याली बाहिर कलेक्सन सन्तुलित छ ।' कलेक्सनको यही गति रहिरहेमा पहिलो साता चलचित्रले पिकअप राम्रो गर्ने आशा उनले ब्यक्त गरे । उनका अनुसार 'कोही…मेरो'को ब्यापार सिङ्गल स्क्रिनमा भन्दा मल्टिप्लेक्समा राम्रो छ । 'ओपनिङ भन्दा पछिल्ला दिनमा चलचित्र हेर्ने र बुझ्ने ट्रेन्ड सुरु भएको छ' उनले भने 'कोही…मेरो'लाई सुरुमा नबुझेकाहरुले पछिल्ला दिनमा हेर्न आइरहेका छन् ।'

0 comments:

Post a Comment