झरना र झरी


झरना र झरी एक अर्काका पर्याय झैं लाग्छन् । केहि वर्षअघि बसन्त चौधरीको शब्द गरु कि मिठो भूल... गीतको म्युजिक भिडियोमा भिजेका झरनाका अधरले अहिले पनि मानिसलाई कुत्कुत्याउँछ । पहिरन, भाव र भंगिमामा लठ्याउन सक्ने झरनाका अभिनयमध्ये त्यो उत्कृष्ट अभिनय थियो । अहिले त्यसैलाई विर्साउने गरी झरनाको नयाँ गीत आएको छ । आगामी साता सार्वजनिक हुने चलचित्र 'कोही...मेरो' को गीत 'धेरै दिन भयो...'को अभिनयका क्रममा सेसन गरिएको यो फोटोले झरनाको ग्लामर छवि फेरी एक पटक उत्कर्षमा पुगेको छ । निर्देशक आलोक नेम्वाङको निर्देशनमा प्रदर्शोन्मुख चलचित्र 'केही...मेरो' मा झरना बज्राचार्य साधारण युवतीको भूमिकामा छिन् । चलचित्र 'कोही...मेरो' बाट धेरैपछि नायिका झरना बज्राचार्यको नेपाली चलचित्रमा पुनरागमन भएको छ त्यसैले पनि उनी निकै 'एक्साइटेड' छिन् । 'कोही...मेरो' मा उनी प्रेममा परेकी युवतीको फरक ढंगको भूमिकामा छिन् । उनका नायक छन् आर्यन सिग्देल र सुवास थापा । मन मिल्ने साथी आलोकको निर्देशनमा काम गर्न पाएकोमा खुसी भएकी झरना भन्छिन्, 'विगतमा मैले अभिनय गरेका चलचित्रहरूभन्दा फरक छ यो चलचित्र । यही चलचित्रपछि नेपाली चलचित्रमा मेरो भविष्य निर्धारण हुनेछ ।

0 comments:

Post a Comment