ओपनिङ सन्तोषजनक


चलचित्र 'कोही…मेरो'ले ओपनिङ सन्तोषजनक गरेको छ । तथ्यांक केलाउँदा यो चलचित्रलाई मल्टिप्लेक्स दर्शकहरुले रुचाएको पाइयो । सिङ्गल स्क्रिनहरुमा 'कोही…मेरो'को ओपनिङ मल्टिप्लेक्सको भन्दा कम छ । मल्टिप्लेक्समा त दर्शकहरुले अगि्रम बुकिङ नै गरेका थिए ।

जयनेपालका तीनैवटा सोमा शुक्रवार चलचित्रले उत्साहजनक ओपनिङ गर्यो । क्वेस्ट इन्टरटेनमेन्टकी मार्केटिङ चिफ सगिना मानन्धर 'कोही…मेरो'को ओपनिङलाई आफ्ना तीनै सोका लागि ८० प्रतिशत अंक दिन्छिन् । 'दिउँसोको सो ठीकै रह्यो तर बेलुकीको सो हाउसफूल भयो' सगिना भन्छिन् 'रिभ्यू राम्रो छ तर ओपनिङलाई म ८० प्रतिशत दिन्छु ।'

गोपीकृष्णमा पनि ओपनिङ उत्साहजनक रह्यो । ओपनिङको तीनैवटा सोमा फिल्मले ६५ प्रतिशत पिकअप गर् यो । ललितपुर गुणको मल्टिप्लेक्समा पनि 'कोही…मेरो'ले राम्रो ओपनिङ गर्यो । गुणको तीनैवटा सोमा फिल्मले ७० प्रतिशत पिकअप गर्यो । अष्टनारायणमा ओपनिङ ८५ प्रतिशत रह्यो ।

पोखराका सिङ्गल स्क्रिनहरुमा फिल्मले औषत पिकअप गर्यो । शुक्रवार कुनैपनि विदेशी फिल्म रिलिज नभएकाले पनि यसको फाइदा 'कोही…मेरो'ले बटुल्यो । चलचित्र संचालकहरुका अनुसार ओपनिङका दर्शकहरुमध्ये ८० प्रतिशत सहरी क्षेत्रका थिए । तीमध्ये पनि अधिकांश युवापुस्ता ।

0 comments:

Post a Comment