झरनाले छाडिन् सिनेमा

नेपाली सिनेमाका लागि दुःखद खबर -अभिनेत्री झरना बज्राचार्यले आइन्दा कुनैपनि ब्यावसायिक सिनेमा नखेल्ने घोषणा गरेकी छिन् । पछिल्लो प्रोजेक्ट 'कोही…मेरो'पछि निष्क्रियप्रायः पूर्वमिस नेपालले मेरोसिनेमासँग भनिन् 'अबदेखि म कुनैपनि कमर्सियल सिनेमाहरु गर्दिन । यसलाई मेरो सन्यास नै मान्नुस ।' यद्यपी अफविट र लघुचलचित्रका विकल्पहरु भने खुला राखेकी छिन् उनले । भनिन् 'पछिल्लो सट्फिल्म पनि साथीको दवावमा गरेकी हुँ । मेरो रुचि थिएन ।'
'वास्तवमा सिनेमा खेल्ने कुराप्रति मभित्र इच्छाशक्ति र रुचि नै छैन' झरनाले भनिन् 'त्यसमा पनि कमर्सियल सिनेमाहरु त गर्दिन ।' चलचित्रप्रति आफ्नो आशक्ति र लगाव टुटेको उनको भनाई छ । 'राम्रो पाए अफविट फिल्महरु गर्छु तर अफविट फिल्म पनि गर्ने इच्छाशक्ति नै छैन' भन्छिन् 'यसलाई मैले फिल्म लाइन छाडेको मान्नुस ।' कमर्सियल चलचित्र नखेल्ने अभिव्यक्तका कारण भने उनले खुलाइनन् । आफ्नो पस्रनल वेभसाइटमा पनि उनले आफू अन्जानवश नै सिनेमामा लागेको स्वीकारोक्ती उल्लेख गरेकी छन् ।
चलचित्र 'हतियार'बाट रजतपट डेब्यु गरेकी झरनाद्धारा अभिनित 'कोही…मेरो' पछिल्लो ब्यावसायिक सिनेमा हो । जुन सिनेमा पनि उनले साथी निर्देशक आलोक नेम्वाङको दवावमा खेलेकी थिइन् । झरना पछिल्लो समय घरमै रहेर अध्यात्मिक जीवन जिइरहेकी छिन् भने समाजसेवामा पनि उत्तिकै सक्रीय छिन् । अघिल्लो महिना उनी खाँदबारी पुगेर पुस्तकालय स्थापनामा सहयोग गरिन् भने अन्य स्थानमा पनि पुस्तकालय खोल्न सक्रीय छिन् । एउटा ग्लोबल फाउन्डेसन रुम टु रीडमार्फत उनी शिक्षासेवामा सक्रीय छिन्

0 comments:

Post a Comment